وبلاگ سنگ تموم
عکس های فوتبالی-آموزش وبلاگنویسی-اینترنت و ...

معرفی سایت یا وبلاگ به 150 موتور جستجو+گوگل

به طور معمول موتور های جستجو بعد از مدتی که از ساخته شدن سایت و یا وبلاگی می گذرد سایت های و یا وبلاگ ها را در لیست خود قرار می دهند، البته این کار کمی طول می کشد( ممکن است این کار حدودا 6 ماه و یا حتی بیشتر طول بکشد) پس اگر می خواهید معرفی وبلاگ یا سایت شما به موتور های جستجو سریع تر انجام شود، فقط کافی است تا خودتان بروید و وبلاگ یا سایتتان را ثبت کنید. برای این کار  می توانید یک از روش های زیر را انجام دهید:

1.       معرفی سایت و یا وبلاگ به 150 موتور جستجو ( از جمله گوگل و یاهو و...):

برای معرفی خود به 150 موتور جستجو کافی است تا به آدرس http://www.searchengineoptimizationcompany.ca/tools/search-engine-submitter بروید، این سایت برای شما این امکان را فراهم می کند.

2.       معرفی وبلاگ یا ساست خود به موتور جستجو گوگل(فقط گوگل):

برای این کار فقط کافی است تا به آدرس http://www.google.com/addurl بروید، این قسمت از سایت گوگل این امکان را برای شما فراهم می کند.

راستی تا یادم نرفته بگم که در این سایت ها باید در قسمت URL آدرس سایت و یا وبلاگتون را بذارید و همچنین ایمیلتون رو هم باید به این موتورهای جستجو بدید و در آخر هم باید گزینه Add URL را بزنید (ممکن است این گزینه به نحوی دیگر باشد.) و در آخر این رو بگم که ثبت وبلاگ یا سایت شما کمی طول می شکه. ولی واقعا ارزششو داره.

 

نویسنده: سجاد رحمانی  

کاری بود از وبلاگ " سنگ تموم " به آدرس www.sangtamoom.loxblog.com

 

 


 

 





تاريخ : یک شنبه 6 شهريور 1390برچسب:معرفی سایت یا وبلاگ به 150 موتور جستجو+گوگل,گوگل,یاهو,موتورهای جستج,موتور جستجو,موتورجستجو گوگل,گوگل,+,?,؟,معرفی,کامل,افزایش بازدید,افزایش رانکینگ,افزایش رنکینک,رانک,رنک,ranking,rank,رتبه,گوگل,افزایش,معرفی وبلاگ به موتورهای جستجو,معرفی سایت به موتورهای جستجو,مرفی وب سایت به موتورهای جستجو,معرفی وبلاگ به همه ی موتورهای جستجو,معرفی سایت به همه ی موتورهای جستجو,وبلاگ,سایت,وب سایت,وبسایت,معرفی,بازدید بالا,بالا,بازدید,بی نهایت,افزایش,100%,150,150,مهم,سنگ تموم,وبلاگ,گوگل,رنکینگ,افزایش بازدید وبلاگ,آموزش,وبلاگنویسی,آموزش کامل وبلاگنویسی,ترفند,ترفند,ترفند وبلاگ,وبلاگ سنگ تموم,
ارسال توسط سجاد رحمانی

صفحه قبل 1 صفحه بعد